torsdag 18 november 2010

Träning!

Hej Idag gick jag upp kl 05.00 för att jag skulle jobba. Efter jobbet åkte jag till bilskolan för att övningsköra. Gick ganska bra så nu har jag bokat in halkan den 14 december. Sedan har jag också bokat några pass på sportlife nu på kvällen,så jag kan sätta igång nu, och fixat ett nytt kort. Ska försöka att testa några olika pass och inte bara MRL :). Nu kör vi !

Ska låta min syster klippa mitt hår nu ikväll förhoppningsvis blir det bra hehe. Hon praktiserar på en hårsalong/butik där hon har fått klippa bekanta och de var rätt så imponerade av hur duktig hon var för att vara 14 år. Därför låter jag henne klippa mig annars skulle jag aldrig våga hehe.

Kanske kommer före och efter bilder om det blir bra :P. Ha en bra kväll.

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga ut före och efterbild på håret?

    SvaraRadera