fredag 3 december 2010

Ullared

Heej ! Nu har jag äntligen lämnat sjukstugan. Kom nyss till min syster efter en promenad hem från jobbet. Det är verkligen kallt ute. Tycker det känns värre när det är -5 grader här i Göteborg än om det är -15 uppe i fjällen. Men nu ska jag inte göra som alla andra och klaga mer på kylan hehe.

Igår var jag i Ullared med min syster och mamma och fick shoppat en del. Hade inte räknat med att köpa så mycket som det faktiskt blev. Har aldrig sett Ullareds serien men igår när jag stod vid en hylla kom en massor folk fram och frågade om de fick ta kort på den anställde som stod bredvid mig. Det visade sig att det var Morgan från serien. Visste inte att han hade blivit så populär.

Jag kommer förmodligen vara hos min syster ett tag men ska se om jag kan ta kort på lite av grejerna och lägga upp det här, förhoppningsvis imorgon. Men kommer inte lägga upp allt, hade 45 artiklar på kvittot, ooops ! :)

Men nu ska vi äta ryggbiff med potatisgratäng. Festa lagom ikväll och tänk på mig som ska jobba imorgon. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar