onsdag 10 november 2010

20101110

Good Morning Sunshines !

Skönt att få sova ut för en gångs skull. Har gått upp halv sex i några dagar nu. Det händer väl inte så mycket idag förutom att jag ska tvätta kläder. Sedan börjar jag jobbet vid tre. Idag ska jag klä på mig varmare så att jag inte fryser ihjäl, hade nämligen tänkt att gå idag igen så man får röra på sig lite. För nästa vecka har jag tänkt att börja använda mitt gymkort, som jag har haft i ett år och bli lite mer hälsosam hehe. Kom ihåg det nu, så ni kan påminna mig om det. Men mer om det senare.

Förresten har ni sett Lanvins kollektion för H&M. Jag trodde det skulle vara mer saker som skulle falla mig i smaken än vad det var. Men en av mina favoriter är den gula klänningen.Har ni inte sett den så gå in och gör det och säg vad ni tycker!  http://www.hm.com/se/#/Lanvin/



Talk to you later !

Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar