lördag 13 november 2010

Happy birthday !

Heej, det var längesen nu. Har inte riktigt funkat att komma in på bloggen. Först och främst vill jag börja med att säga GRATTIS till min kompis Olivia som fyller år idag !


Congratzzz !

Igår var jag hemma hos Olivia på födelsedagsmiddag, där vi åt god mat som hon hade lagat och jättegod efterrätt och såklart också champagne+vin och lite drinkar. Sedan åkte vi in till stan för lite partty. Slutade med att vi hamnade på Viktoria där vi tog lite drinkar och hade det bra. Här kommer lite bilder från kvällen.


























Idag hängde jag med min mamma och moster till min morbror och hälsade på mina kusiner. Har inte träffat min ena kusin som föddes för fem månader sen så det var dags nu. Jättesöta ungar. Älskar barn.

That´s all for now! nu måste jag komma på vad vi ska äta. Några förslag? Ha det så bra vad ni än gör så hörs vi ikväll.

Pernilla

1 kommentar: