onsdag 10 november 2010

Speciella händelser 2010 Del 1

Gaga oh la la

När jag hörde att Lady Gaga skulle komma till Globen, Stockholm så var jag bara tvungen att ha biljetter. Jag fick tag på biljetter och tog med mig min syster. Jag ångrar inte en sekund att jag åkte för konserten stärkte mina åsikter om henne, vilken duktig sångerska hon verkligen är.












"Hello, hello, baby
You called, I can't hear a thing"

Studenten !
En av de bästa dagarna i mitt liv. Den 4 juni tog jag nämligen studenten från Handelslinjen på Aniaragymnasiet. Ett minne för livet. Roligast av allt var ju att åka flaket förutom att det var nära att vi blev stoppade av polisen för räckena gick sönder hela tiden.

Dagen efter studenten blev jag sjuk och fick min långvariga hosta som gick över nu i september. Inte kul. Men det hindrade inte mig från att åka utomlands.

Turkiet 12 -19 Juni
Detta var min femte gång, tror jag, som jag åkte till Alanya, Turkiet. Men denna gången utan föräldrar. Jag åkte tillsammans med min bror,syster, hennes kille och hans bror. Vi låg och stekte vid stranden hela dagarna och hade det roligt tillsammans.


Del 2 Kommer senare under dagen. Stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar