lördag 13 november 2010

Let´s hear it for New York.

Jag älskar att resa. Speciellt på solsemester. Men också för att se andra kulturer och få nya upplevelser. USA har länge varit mitt drömresemål, Ända sedan jag var liten. Kanske beror det på alla amerikanska serier man sett som fått upp mina ögon? Jag fattar inte hur man kan gilla ett land och dess kultur så mycket fast man alddrig varit där. Har ni också upplevt det? Men snart så ska jag åka dit. Jag skulle vilja åka till New York för att gå i central Park, besöka frihetsgudinnan, kolla upp inspelningställena för Gossip Girl och Sex and the city och såklart shoppa. Har någon av er varit i New York och vad tyckte ni?



"New York, concrete jungle where dreams are made of
There's nothing you can't do
Now you're in New York
These streets will make you feel brand new
Big lights will inspire you
Hear it for New York, New York, New York"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar